Primăria Municipiului Focșani simplifică procedura de autorizare on line a taxiurilor din oraș

Social

Începând de luni, 13 iulie 2020, Primăria Municipiului Focșani anunță în mod public faptul că lista cu solicitări ce se pot depune on line a fost completată cu mai multe documente, după cum urmează:
1. CERERE ACTUALIZARE DOSAR TAXI;
2. CERERE ÎNLOCUIRE AUTOTURISM;
3. CERERE PENTRU ACORDAREA AUTORIZAȚIEI DE TRANSPORT;
4. CERERE PENTRU ACORDAREA AUTORIZAȚIEI TAXI;
5. CERERE PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN LISTA DE AȘTEPTARE TAXI;
6. CERERE PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT ȘI AUTORIZAȚIE TAXI
7. CERERE DE PARTICIPARE LA PROCEDURĂ.
Facem precizarea că această actualizare a fost realizată în urma discuțiilor recente care au avut loc între Primarul Cristi Valentin Misăilă și reprezentanții transportatorilor din Municipiul Focșani.
Ne exprimăm speranța că, prin acest mod de actualizare continuă a documentației de autorizare care poate fi obținută on line, vom contribui la îmbunătățirea acestui serviciu, astfel încât beneficiarul final – clientul, să fie cât mai mulțumit de ceea ce i se oferă.
Pe de altă parte, ne reafirmăm intenția și poziția de a avea un dialog permanent cu reprezentanții transportatorilor în așa fel încât Primăria Municipiului Focșani să poată, în limita prevederilor legale, să sprijine acest domeniu de activitate.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook